Contributia activitatilor matematice la dezvoltarea gandirii logice si creative la grupa pregatitoare (9)


CAPITOLUL IV
ACTIVITĂŢILE COMPLEMENTARE- MIJLOC DE CONSOLIDARE A CUNOŞTINŢELOR MATEMATICE DOBÂNDITE ÎN JOCURILE LOGICE

,, Noi, cei mari, uităm adesea că am fost copii
şi lucrul acesta ar trebui să ni-l amintim
mai ales când ne găsim în faţa copiilor.”

Astăzi, când învăţământul pregăteşte lumea mileniului trei, matematica este considerată o ştiinţă generală a noţiunilor de ordine, dar şi a noţiunilor complexe despre mulţimi, noţiuni pe care preşcolarii şi le însuşesc atât în cadrul activităţilor organizate, cât şi prin activităţile libere, prin joc. În grădiniţă, depăşind mediul familial, copilul se integrează într-un variat sistem de relaţii. Astfel, experienţa lui cognitivă se dezvoltă, reprezentările se extind, operaţiile gândirii se conturează iar trăirile emotive devin mai complexe…fragment din partea a noua a lucrarii ” Contributia activitatilor matematice…”. Pentru acces la articolul complet apasa aici.
Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s