FRUNZA


Toamna…capricii, farmec, vânt, ploi, soare zâmbitor, culoare…
                      de Lidia Batali
Anotimpuri curge viaţa
Noaptea curge peste zi,
Curge iarăşi dimineaţa
Frunză eu, de ce n-aş fi ?

Să mă las dusă de ploaie
De furtună şi de vânt,
Bruma rece să mă-ndoaie
Să mă culce la pământ.
Şi pământului căldură
Să îi dau din a mea fiinţă
Şi-orice gând purtat de ură
Să-l transform în neputinţă.
Şi sub mine iarba nouă
Să-ncolţească disperat
Şi din stropii moi de rouă
Eu să beau pe săturat’.
Şi să fiu iar legănată
De pădurea dezmorţită,
Verde, mică, doar o pată
Cât să simt că sunt iubită!
 
 
*imagini din arhiva personală
*poezie preluată de pe poezie
2 comentarii la “FRUNZA

Lasă un răspuns

