SURPRIZA ZANEI IARNA


„…Şi pentru asta meritam o răsplată pe măsură! Răsplata nu a întârziat să sosească, şi pentru asta îi mulţumim Zânei Iarnă! Despre ce minuni a făcut Zâna Iarnă…

Eheeii, ce minuni credeţi că a făcut pentru a răsplăti strădania Iepuraşilor veseli din grupa mică A, a Grădiniţei cu program prelungit nr. 1 Luduş?!?
A doua zi după frumosul moment artistic închinat Naşterii Domnului ( Serbarea de Crăciun ), Zâna Iarnă ne-a bătut la fereastră:
Eu sunt Iarna, friguroasă
şi ştiu cât sunt de frumoasă!
Cu drag aici am venit
şi spun: bine v-am găsit!
Copii, scoateţi săniuţa!
Pe gheţuş haideţi fuguţa.
Stele albe, sclipitoare,
Vă aduc la sărbătoare.
Sala să v-o-mpodobească,
Dorinţa să vă-mplinească,
Să v-aducă Moş Crăciun
Tot ce are el mai bun!

A sosit prima zăpadă şi la noi!!!

 
După ce am „făcut cunoştinţă” cu prima zăpadă din acest an, ne-am „dezlănţuit” !
Am făcut INGEREI…

Am făcut bulgări de zăpadă…
Şi am trecut la…atac! (^_^) …
Iarna asta-i o minune!
Tot ce vezi, e ca-n poveşti
Şi-n covorul alb ca spuma,
Sari, te joci, te tăvăleşti!

Ei, ce spuneţi?!? Nu-i aşa că Zâna Iarnă a făcut minuni?!? (^_^)
Lasă un răspuns

